Nästan frisk - woho!

Hejsan.

I morse då jag vaknade, typ kl 10 av att Hjördis jamade efter mat, så kände jag mig för första gången på hela veckan rätt frisk. Visst, det gjorde lite ont i halsen då jag svalde men annars så :) Så jag åt frukost och kollade runt lite på nätet, sen satte jag igång och städa. Dammsög och vädra ut, det gör jag än. Sen blev det lunch, pannkaka. Och då jag ätit det så skurade jag alla golv :) Sängen är renbäddad och om ca 1 timme ska jag ha tvättstugan :)

Känner mig lite seg nu eftersom jag tagit ut mig lite mycket kanske, har fått nästäppa också. Alltid är det nånring man ska ha? Haha. Men i det stora hela börjar jag bli frisk i alla fall, hallelulja!

Nu ska jag steppa in i duschen sen dricka en kopp kaffe för det var läääängesen nu. Hjördis sover sött i sängen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback