Min dag

Hejsan.

I morse gick jag upp 05.40, tog en snabb dusch och tänkte dra upp håret i en boll men såg då att det var 22 minus ute så jag fick skynda mig att föna håret så gott det gick. Men det tar ca 30 minuter att få mitt hår helt torrt eftersom det är så tjockt. Sen fick jag kasta i mig gröten och hälla i mig halva koppen med kaffe - ingen bra morgon alltså. Den blev inte bättre då jag skulle gå till jobbet. Först och främst var klockan 06.45, jag brukar gå 06.35 .. Sen då jag skulle öppna ytterdörren så gick det inte!!! Jag fick panik, dels för att jag skulle bli sen och dels för att jag inte ville bli innelåst :b Efter mycket om och men, plus lite sparkar så gick dörren upp. Då var det bara att skynda sig allt man kunde. Väl nere i omklädningsrummet var jag tvungen att gå till Textilförrådet eftersom alla ombyten var smutsiga. Så jag var uppe på LAB kl 07.10, men det gjorde inget :)

Jobbdagen flöt på bra. På slutet var dock både jag och Kerstin helt tomma i skallen så det blev massa tok och skratt! :) När jag kom hem gjorde jag mat och diskade. Slängde även in en 40 tvätt, drack kaffe och åt en bit sockerkaka som jag bakade igår. Den är supergod :) Med ett havegrynstäcke över. Ja, det är väl vad jag hunnit med hittils. Har lagt i en 60 tvätt nu och strax ska jag gå och sola. 4:e dagen nu så det börjar ta sig ;)

                                                                   Middagen & fikat :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback