@ Hudiksvall

Hejhej.

Jahapp, då var man tillbaka i Hudiksvall igen då -.- Måste säga att jag verkligen haaaaaaaaaaatar att pendla. Om man var kille skulle det ju vara lugnt, då kunde man ta med sig deo och kallingar. Men som tjej, jesus christ alltså vad grejer man släpar med sig. Och det trots att jag tog med så lite som jag bara kunde. Fast det blir ju extra mycket då Hjördis hänger med. Hon blir jävligt tung då hon ligger i buren alltså ..

Aja, vi är framme och installerade hos syrran i alla fall. Men hon är i Saltvik så det är bara kattbeby och jag, som vanligt antar jag .. Haha. Till veckan väntar jobb. Alla dagar utom onsdag, så det ska bli kul i alla fall. Sen hoppas jag att jag får vara hemma en heeel vecka hemma hos mig. Längtar redan hem :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback