Håller just nu ..

.. på och tvättar :) När jag kom ner dit kl 16 så hade någon redan tvättstugan? Så jag dubbelkollade och mycket riktigt, det var MIN tid. Så jag gick in och en knepig kille började surra om att "dörren var ju öppen" bla bla .. Men han hade en maskin ledig och 30 minuter kvar på den andra, dessutom bad han om ursäkt så det var väl lugnt. Nu är båda igång med min tvätt i alla fall.

Emellan tvättning så har jag druckit lot's of coffee :) vilket nöje alltså. Jag har även sökt ett till jobb så efter jag varit till tvättstugan och kasta in allt i tumlaren ska jag knata iväg till Hemköp och köpa frimärken sen posta. 

                                            Lägger in lite nya bilder på Hjördis + lite annat :)



En till crush, Jonathan Groff, som spelar Jesse St. James i Glee ;b


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback