Jag hatar att komma på rubriker

Hola puta!

Ligger hos Matilda nu och snackar lite :) ska dricka kaffet snart, ska kallna lite först bara.

Idag har jag hunnit med en massa tycker jag. Gick upp kl 06.15, tog tåget till Gävle 7.15 sen cyklade jag hem till lägenheten. Tog lite kaffe sen drog jag till KOMVUX och gjorde mitt slutprov. Gick nog inte bra :/ men det visar sig. Efter det cyklade jag till Konsum och hämtade ut min nya parfym, "Versace - Bright Crystal", cyklade hem och packade sen åkte jag ner till stationen och tog tåget tillbaka till Ockelbo och gjorde lite lunch. Räknar kalorier lite, med hjälp av appen ShapeUp. Får se hur länge jag orkar med det ;b ska börja gymma i morgon i alla fall :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback