Datablogg

Hejsan!

Känns som det var tusen år sen jag bloggade via datorn, men har ju inget internet hos Mamma så då blir det från iPhonen liksom :) Telefonen som jag för övrigt älskar mer än livet själv - nästan. Speciellt nu då jag har Spotify i den också, som jag längtat! Det enda som fattas nu är bättre hörlurar, mina gör nämligen asont :/ 

Well, sitter just nu hemma hos älsklingen. Kom hit igår efter att ha varit hos Matilda och så :) Jag gick upp kl 7 i morse och hade tvättstugan, den är klar snart skulle jag tro. Kristoffer har åkt iväg och jobbat, typ. Efter tvättstugan ska jag plugga järnet för i morgon har jag slutprov på min kurs!!! Lets hope I get it, wowowowow. Ska väl hem till Mamma sen, men måste snylta lite på älsklingens internet så jag kan få hem lite serier osv, fnissbus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback