Bloggtorka

Hej.

Jättelängesen jag bloggade nu känns det som. Men har varit upptagen med jobb och annat.

Hänt då? Singel är man igen, bådas beslut men tråkigt ändå. Julen är över också. Jobbade 7-16 på julafton sen firade jag med Mamm, Mormor och Morfar. Igår så firade vi plus syrran, Ella, Peter, Kajsa och Rolf hemma hos Mamma :) supermysigt! Sen blev det fest hos Matilda, med henne, Hannah, Linus, Baggen och några till. Jättekul! Jag och Matilda drog till Sjöbacken och var väl hemma efter 2 nångång. Matilda drog på efterfest och jag stannade hos henne, drack grogg och gjorde lite annat innan jag somnade kl 03.30. Jobb kl 7-13 idag, fy fan så trött jag varit. Är hos min fina Matilda nu och kollar på Sunes Sommar, hahaha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback