Vilken rolig jävla kväll!

Hejsan.

Idag har jag legat bakis heela dagen, fy fan! Men det är det värt för jävlar vad roligt vi hade igår :D Anna och Ella kom först, så vi satt och drack, rökte vattenpipa och spelade kortspel, hihi. Eller ja, jag började ju dricka kl 12 men ändå. Efter ett tag kom Annelie, hon hade med sig en liten vinare till mig också, hihi gobit! Vid det här laget var jag nog rätt full för jag har svårt att minnas vad vi gjorde. Jenny och Amanda kom sen också, ingen aning om vilken tid dock, 22 kanske? Haha! Vi dansade, spelade spel/lekar, sjöng, garva. Jag gjorde illa mig till tusen. Först slog jag huvudet i fönstret, sen smällde Anna badrumsdörren på mig så stortån var under dörren och fick en rejäl avhyvling samt att dörren dunkade i min axel. Next så ramlade jag av stolen i vardagsrummet och då vi var inne på MAX på natten så ramlade jag baklänges och slog i röven, hahaha. Så nu har ja röda, ömma, hemska märken överallt ;) Fick även ett besök av G4S som tyckte att jag skulle sänka lite. Dom var lika snälla som vanligt :) Haha, tur man har charmen på sig sida ;b Tack för en helt awesome kväll brudar - det gör vi om! 

Jag försöker få till håret :b

Jenny, Ella & Annie :D

Tar mig en nypa luft ;b

Vi vet hur man festar! ;D

Snygg-Ella!

Leker i trapphuset :b

:)

Tåwe x 2 :)


Jag & Annelie buggar!

Men käääänslan ;)

Amandyyy ville också vara med :)

Wild and crazy?


Superfina Annelie!

Tåwe hoppa i sängen

Världens finaste Anna <3

The gaaang ;b


Lill-Tåwe :)

Jag & mitt lilla gryn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback