Vem behöver sömn?

Hejs.

I natt somnade inte jag förrens kl 04.30, sen vaknade jag igen kl 05.45 och efter det låg jag vaken och snurrade. När klockan var 10 gav jag upp även om jag hade tankarna på att OM jag somnar så ska jag fan sova hela dagen. I natt var det dock inte Hjördis fel, jag kunde bara inte somna. Ena stunden var det varmt, andra kallt. Också paniken i magen, wzup with that? Skitsamma. Jag behöver minsann ingen sömn för att klara vardagen ;b Vissa skyller ju på att dom inte sovit tillräckligt för att slippa saker och ting, skitsnack. Så länge man inte går och sover är man ju faktiskt vaken och då orkar man, det är min melodi :) 

Skippade frukost eftersom jag gick upp kl 10, så jag tog en frukt och 2 koppar kaffe i stället. Nyss åt jag lunch :) Klockan 13.00 är det dags för tvättstuga och den är klar 16.00, så antingen drar jag till gymmet då eller senare ikväll. Det visar sig! Har grymt skön träningsvärk i magen och rumpan, hihihi. Idag tänkte jag köra mer kondition, 50/50 I think :) 

Ah, annars då? Mina studier var det ja .. Idag ska min mattebok komma så jag sitter ivrigt och väntar på sms-avisering. Gick ju inte skitbra att försöka sig på talen vi ska ha gjort tills i morgon då jag glömt bort hur man räknar, haha. Så matteboken blir bra! Vad det gäller Social Omsorg är det lite värre .. Jag har ju ingen bok förrens på fredag. Då ska jag köpa den av nån i Hudik som säljer den. Och då kommer jag få plugga ihjäl mig. För igår var det meningen att jag skulle ha läst sida 7-50 och idag skulle jag börjat jobba på första uppgiften, haha. Men det löser sig nog ;b Det är ju mitt måtto!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback