Var kommer energin ifrån?

Hejs.

Känner att jag har väärldens energi idag men fattar inte varför, skönt är det i alla fall :D På jobbet gick det bra, hade lagom mycket patienter och dagarna blir fan så mycket kortare då man slutar 16.15 i stället för 17.00, knepigt :b

Efter jobbet gick jag ner till Friskis och mötte upp Ella. Vi gymmade i 1 timme och tyckte vi körde på rätt bra :) Armarna är som maskar nu, helt slapp. HAHA! Då vi satt och gjorde en inre/yttre benmaskin så satt en kille vid en maskin bakom oss och tog så mycket så han stönade, kändes ju lagomt perverst då vi satt där och bresade som man måste göra på dom maskinerna. Det roliga var även att både jag och Ella tänkte samma sak men sa inget förrens vi var hemma, jag garvade dock. Kan inte hålla mig (a) hihihi.

Nyss käkade jag mat och nu ska jag försöka städa här hemma. Usch så det ser ut :b Blev ju mest att plocka ihop igår eftersom man hade århundradets bakfylla ;b Men nu då jag ändå är pigg ska jag städa ihop här sen ta mig en dusch innan det är läggdags om ett par timmar :) Nöööjd med dagen I am!

Jag i morse innan jobbet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback