Släktträff 2011

Igår var det som sagt släktträff :) Det började bra (not) då jag skulle kliva ut ur bilen och fastnade med foten i dataväskans axelband, hahaha! Man kan väl säga att ja tvärrasa ut! Vi höll på att dö av skratt :'D 

Sen var det dags att hälsa på alla, vilket tar ett tag ;b Det var kul med lite nya ansikten också. Jävlar vilken stor släkt vi är alltså! Efter ett tag var vi ett gäng som gick till Åbergsströmmen och kikade lite. Där badade jag och Jonna alltid då vi var små. Så mysigt :) Vissa av mina kusinbarn badade, skulle jag aldrig gjort! Pisskallt ju :b Jag, Peter, Jonna och Ella gick tillbaka först. På vägen pallade vi äpplen, dom var jävligt sura men jag älskar sånna :D Jonna och Peter ville inte ha sina så vi matade hästarna med dom i stället, hihi. Väl tillbaka pratade vi med släktingarna och så. Sen käkade vi, grillat of course! It was very yummi ;D Aja, orkar inte skriva mer. Det var kul som fan att träffa alla igen i alla fall :D 

Jo, en aasgullig grej som Ella gjorde var då hon och lilla Wictoria satt i sandlådan på huk så tittade Ella på henne och sa "Hej". Sen tog det en liten stund så kollade hon på henne igen och sa "Ella". HAHAHAHA! Värsta presentationen :) Gooohjärta! 

Åbergsströmmen

Älskade syster & jag :)

Underbara ni!

<3

Släkten, en del av den :)

finns mer på Facebook ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback