Sista jobbveckan

God morgon!

Tror jag är bakis än? Haha nej kanske inte men jävligt trött i alla fall. Sitter här med min gröt och mitt kaffe som ja ska kasta i mig innan det är dags att cykla ner till jobbet. Den här veckan kommer i princip bara bestå av jobb och träning. Ska gymma med Ella men ska försöka klämma in lite mer kondition/motion också så någon powerwalk ska jag hinna med också :) Nu är det min sista jobbvecka också är det kortvecka. Fy fan vad jag kommer sakna detta underbara jobb och mina helt fantastiska kollegor. Dom har ju lovat att då det krisar med folk ska dom ringa mig, men man kan inte vara säker att man får speciellt många dagar eftersom vårat kära Landsting har kommit på att cheferna får hålla sig till en budget då dom ska kunna betala uskor, ssk, läkare osv som hoppar in. Helt stört! Menmen, någon dag blir det :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback