Min sista dag på jobbet

Hejsan.

I natt stod jag och bakade en äppelpaj till mina jobbarkompisar sen så städade jag lite, kom väl i säng efter kl 1 nångång och för första gången på hela veckan så sov jag hela natten. Sjukligt trött i morse dock .. När jag kom ner på stan kilade jag in på LIDO och hämtade ut bröd till vårat fredagsfika. Så mysigt med bageri som har öppet så tidigt (07.20) på morgonen :) Sen stack ja upp till jobbet. När klockan var efter 9 bytte ja om och sprang över till Coop för att köpa marsansås och vaniljglass till pajen, köpte även ett kort där jag skrev "Kära gobitar! Jag vill tacka för 4 underbara veckor hos er. Tack för allt jag fått lära mig och för bra sammarbete. Puss och kram, Towe", hihi. Dukade upp så det såg fint ut sen gick jag in på Lab och jobbade ett par timmar till. Slutade kl 11.30, då sa jag hejdå åt dom som inte hade patienter, Eva (som jag jobbat med på Lab i sommar), Eva i receptionen och en av våra duktiga läkare, Helena. Igår fick sötisnallebjörnen Sören (också läkare) en kram av mig för att han var så go! Usch vad jag kommer sakna dom alla :( Men jag ska upp dit på måndag och hämta pajformen, sen ska jag ju dit och jobba v.36 - längtar!

När jag slutade gick jag till Friskis. Jag och Ella körde ett 1-timmesgympass som vanligt :) Jag har grymma smärtor av min träningsvärk. Fuskar med att stretcha .. Så jag får väl kanske skylla mig själv ;b Känner mig duktig som tränat hela veckan, i morgon blir det en vilodag så kroppen hinner återhämta sig och sen är det gym igen på söndag :) Så 6 dagar av 7 är inte illa ;p Blev ju några förra veckan också ^^, Tabletterna funkar också ska jag be att få tala om, mår inte dåligt av dom längre och jag har gått ner 2.6 kg på 1½ vecka!! Så jag kan rekomendera dom, kombinerad med träning of course :) Nåväl, efter gymmet cyklade vi hem och skildes på vägen, jag duschade och åt lunch sen kröp jag och Hjördis ner i sängen och sov 1½ timme, så jävla skönt! Sen blev det middag och nyss såg jag en film, "Vad kvinnor vill ha". Jävlar vad Mel Gibson är snygg, sexig och helt jävla ascharmig i den filmen. Nu är han mest ett vrak och en kvinnomisshandlare, haha .. 

Blir mer filmer ikväll, men nu ska jag och Hjördis ha lite girls night. Hon ska klippa klorna och få sig ett bad :) Jag ska klippa mina tånaglar och måla om dom, även mina andra naglar som blivit hemska av all handsprit :/ aja, myspyskväll! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback