Mer jobb

Hejsan.

Sitter trött som ett äckel och lyssnar på musik. Har precis ätit lite frukost, Verum Blåbärsfil och havrefras. Det är ju bra att variera även frukosten :) 

Igår ringde dom från mitt gamla jobb i Ockelbo, Bysjöstrand. Det är ett äldreboende :) Så ville dom att jag skulle gå intro i helgen och det passade mig bra. Men så ringde dom nyss och sa att om jag ska intro i helgen så vore det bra om jag kunde jobba veckan som kommer efter då, vilket jag inte kan för hela den veckan ska jag vara på HC Stortorget och på helgen ska vi fira min syrra som fyller 25 år. Så nu fick jag introdagar den 12/9 och 14/9 :) Men det går lika bra det också! Tar aaaaallt jag får :D 

Nu ska jag göra kaffe sen dyka ner i skolböckerna :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback