Kvällis

Hejsan!

Nu ligger jag i sängen och ska väl prova sova snart. Samma känsla varje gång man kryper ner, oro - men för vad? Så fort jag sover med nån annan eller hos nån annan somnar jag direkt. Fan det är säkert lägenheten, mina spöken, mina insekter? Haha, åh vad jag vill flytta alltså! Visst, jag trivs. Men jag vill ha en 2:a, I wanna I wanna! Jaja, skitsamma, kommer ju inte hända nu precis.

Idag har dagen varit lite upp och ner. Gav pluggandet ett försök men det är så jääävla svårt. Skrev ca 1 A4 men mer blev det inte. Provade även att plugga matte men det gick då inte alls, haha .. Sen precis innan ja skulle cykla till gymmet kom jordens ösregn, plus blixtrar och åska. Så då stannade jag inne tills det lugnade ner sig, blev självklart mer irriterad. Men sen blev det liite uppehåll så jag cyklade ner till gymmet, glömde träningsskorna men fick träna i strumpor. Gick det med :) Värmde upp 15 min på cykel sen blev det som vanligt helkroppsträning. Då får man snyggast kropp. Mitt ex Staffan lärde mig det :) Fattar inte hur man kan gå till gymmet och "bara köra armar idag". Det ser bara oproportionerligt ut, tycker jag i alla fall. Överträffade mig själv på maskinerna igen, ökade vikter osv. Man klarar mer än man tror! Väl hemma så duschade jag och sen åt ja mat, sen fick jag sån jävla huvudvärk så ja kunde knappt stå, inte heller sitta. Tog 1 gram alvedon och kröp ner i sängen framför en film "Bad teacher", somnade en sväng och det gjorde inget för den sög i alla fall. När ja vaknade hade huvudvärken försvunnit :) Sen rätt som det var kom Anna och Fredrik in i sovrummet, (Anna har ju nyckel ;b). Dom gav mig Ben&Jerry, gud så gott! Det behövde jag verkligen :) TACK!! Sen dess har ja legat och kollat på lite mer film, blev Justin Bieber-filmen. Undra hur många gånger jag sett den nu? Ryser och får tårar i ögonen varje gång. Underbara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback