Helt okej måndag

Hejsan.

I natt satt jag uppe till kl 3 och pluggade. Klockan ringde 9 i morse och då var det bara att kliva upp, sen åt jag gröt och drack kaffe för att vakna till liv. Satte igång och plugga igen, satt ca 6 timmar i sträck innan jag tog en paus. Blev bara flok kändes det som, irriterad började jag bli dessutom så jag bytte om, kladda på mig lite smink och cyklade ner till gymmet. Värmde upp på cykeln, snabbare än vanligt ;b Sen rätt som det var dök Anna upp :) Så blev lite snack med henne mellanåt. Jag ökade på maskinerna igen, fan vad glad man blir då det går åt rätt håll! Blev 1 timmes träning som vanligt :) 

Efter gymmet cyklade vi hem. Jag cyklade till Willys och handlade lite mat, åt och sen tog jag en lååång dusch :) Och sen kl 19 har jag pluggat (Social Omsorg alltså). Har 12 sidor kvar att läsa, men tänkte börja med en insändningsuppgift som ska in på fredag. Ströläsa lite och samla stödord liksom. Måste hinna plugga matte innan torsdag också, fick en redig hemläxa .. Men allt löser sig, en sak i taget! Nu ska jag börja kika på första uppgiften.

Lyssnar på en asbra låt, vet inte varför men jag tycker den är assexig ;b Lyssna här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback