Helg igen då

Hejsan!

Jävlar vad veckorna går snabbt! Kan inte fatta att jag har jobbat klart mina 4 veckor och att det dessutom gått 1 vecka till efter det. Oj oj, snart är nog vintern här :/ (säger jag då solen skiner som mest) haha! 

Nu så har jag tvättstugan, till klockan 13.00 :) Ska snart dra iväg och göra ett ärende med Anna, haha. Sen ska vi och Ella gymma klockan 14! Sköönt, har fan saknat gymmet :( Måste även sätta in pengar på banken, in och bränna mina rabattcheckar jag fått från H&M (500 kr) eftersom jag tydligen hade handlat för 13.123 kr på 11 månader!!! HAHAHA :'D Inte futtiga 9000 som jag trodde först. Nejnej, fick ett brev där det stod att jag var en av deras bästa kunder ;b haha .. 

it's all for now.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback