Gårdagen

Hej.

Maah vilken dag igår! Myyycket att göra på jobbet, vilket jag älskar men blir väldigt trött av på kvällen. Efter jobbet så gymmade jag med Ella, vi kände oss småsega vid uppvärmningen, förmodligen efter det intensiva spinningpasset på tisdagen - haha ;D Men vi tränade på och jag ökade mina vikter och körde 10x4 istället för 3. Så nu känner jag av i baksida lår kan jag ju säga! När jag kom hem duschade jag och åt mat sen somnade jag till framför tv:n en sväng innan jag kröp ner i sängen. Då somnade jag naturligtvis inte förrens efter 00.00 -.- kanske man skulle bosätta sig i soffan på nätterna?

Idag ska jag jobba till kl 15.15 eftersom jag har kortvecka, det blir skönt :) Sen gym med Anna (!) och Ella efteråt, kommer bli nice!! Sen ikväll ska jag hem till Anna och umgås lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback