Att plugga på NTI-skolan

Hejsan.

Tänkte visa hur det schemat ser ut då man pluggar på NTI. Det här är min vecka, vad jag ska göra dag för dag - vad tycker ni? :) Jag påbörjade fråga 3 igår så den ska jag fortsätta med idag, känns asbra att jag hann ikapp!

Måndag
Påbörja fråga 3 i insändningsuppgift 1; sekretesslagen 

Tisdag
Gör färdigt fråga 3 och påbörja fråga 4 om; människovärdeprinciper 

Onsdag
Arbeta med och slutför fråga 4. 

Torsdag
Påbörja och avsluta fråga 5 där du berättar om; bemötande 

Fredag
Korrekturläs din uppgift och skicka den till din lärare.
Deadline Insändningsuppgift 1. Skicka in insändningsuppgift 1 till din lärare. 
Närvarouppgift 2 (som du finner under länken Närvaro/Prov i ditt elevrum)

Kommentarer
Postat av: emilia

har du precis börjat där? läser du på distans?

2011-08-30 @ 10:27:11
URL: http://espot.blogg.se/
Postat av: emilia

då önskar jag dig lycka till!

2011-08-30 @ 12:23:27
URL: http://espot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback