Weekend update

Hej.

Well .. Jag har inte bloggat på 2 dagar för att .. tja, jag har betett mig som en idiot. Mot mig själv och de som betyder mest för mig. Så jag orkade liksom inte sitta och skriva här, låtsas att allt var bra. Jag har i alla fall rätt ut allting med alla och nu känns det bra igen :) Älskar er, det vet ni <3

Just nu har jag tvättstugan men jag har även dammsugit och plockat lite här hemma. Vädrar eftersom det är såå fint väder! Synd att jag har världens sämsta fantasi annars skulle jag gå ut och njuta, men vad gör man ute egentligen? Lättare då man var liten, då kunde man leka. Då var man fan ute året om, haha. Låg inne hela dagen igår också, lame ..

Jaja, nu ska jag gå ner till tvättstugan och sen kolla ännu mera på One Tree Hill. Såg hela säsong 2 igår och har börjat med 3:e nu - älska! :) Sorry att det blev ett konstigt inlägg, i morgon är jag som vanligt igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback