Träning ger färdighet

Hej på er gobitar!
Ni kan aldrig gissa vad jag gör nu? Ligger i sängen, redo för att sova när som helst. Haha! Jag är så sjukt trött så det är sanslöst :s Vaknade kl 3 i natt av att jag var yr i huvudet? Så jag var tvungen att gå upp och dricka vatten, det var skitkonstigt. Dessutom har jag haft huvudvärk i 1 vecka nu, aj. Men det kanske går över :)

Anyway, det gick asbra på jobbet både igår och idag. Nu kan jag även ta EKG utan några som helst problem. Tänk vad snabbt jag kan lära mig vissa saker :) Känns superbra! I morgon är sista introdagen sen sätter jag igång och jobbar 1 vecka i maj, vecka 18. Längtar redan! Idag på lunchen så åt jag på stan med Johanna, det var supermys det.

Nej nu ska jag se lite mer One Tree Hill sen får vi se när jag somnar. Hjördan är trött hon med, tar väl på krafterna att gå runt och vara dökåt hela dagarna - hahahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback