Min dator är paaaj

Hejsan.
Som ni märkt så har jag inte bloggat på ett tag och det beror helt enkelt på att min dator har gett upp. Så nu är jag tyyp inneboende hos Anna och Fredrik. Det är ju inte direkt askul att vara hemma utan varken tv eller dator så .. Men jag åker hem emellanåt och umgås med kissekattis, matar och fixar lådan. Så hon lider inte :)

Dock lider jag, fatta att vara utan dator?! Vad felet är vet jag inte. Min bror grejaade igång den i lördags men sen la den av igen. Den går liksom inte att starta, den laddar i evigheter och sen ska jag välja språk till tangentbordet osv. Och då man gjort det startar den om och då ska jag välja "Starta Windows bla bla bla (rekomenderas)" eller "Starta Windows normalt" eller något sånt. Då jag väljer något av dom, har testat båda, så startar den om och laddar i 1 miljon år ungefär. Sen händer inget .. Det måste vara något fel på hårddisken. Ska ringa Netonnet i morgon och sen får jag väl lämna in den -.- KOMMER TA EVIGHETER! :( Stackars mig ...

Har varit en naajs helg i alla fall, mycket najs.

Idag har vi cyklat, jag hade bara linne och shorts (!) och ätit glass :) mysis. Sen satt vi på balkongen och solade. Helt galet varmt :) Lite senare ska vi grilla, första gången för i år för mig, hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback