Fan vad jag är bra!

Hej på er!
Som jag skrev i morse hade jag idag min första intro-dag :) Det gick toppen! Om ni undrar var jag jobbar och varför så kan jag berätta att det är på Stortorgets Hälsocentral, på LAB. Jag ska vara där sena perioden i sommar men anledningen till att jag går intro redan nu är för att min kollega ska vara ledig första veckan i Maj så då vill dom introducera mig.

Det har gått så himla bra idag, jag har fått beröm hela tiden och lärt mig nästan hela datasystemet på bara några timmar ;) Kan grunderna, nu ska jag bara nöta lite. Provtagningen kan jag ju i sömnen så det var inga problem, tog flera patienter idag. Det enda jag egentligen behöver träna på är att ta EKG. Kan vara lite trixigt att veta vart alla ska sitta och hur man ska koppla, lite kan jag men behöver absolut mera tränign. Fast det tycker jag ju bara är kul - älskar att utvecklas! Känns så jävla bra, att i höst så kommer jag kunna uppdatera mitt CV ytterligare :) Nu ska jag ge Hjördan mat och nytt vatten. Sen blir det lite käk för mig om en stund och sen One Tree Hill heeeeeela kvällen! :D Har laddat ner 5 säsonger hittils. Tredje gången jag ser om allt nu, hihi!

Kommentarer
Postat av: Camilla Olsson

Hej Towe.

Jättekul att du fått nytt jobb. Grattis!! Fast det är synd att du inte är med oss! Miss you!

Camilla

2011-04-13 @ 18:20:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback