Dålig update

God morgon!
Vet att jag börjat bli lite dålig på att uppdatera men det är för att jag jobbar 07.30-16.30 sen hem och laga mat och spendera resten av dagen och kvällen med att se One Tree Hill (a) Är på tredje säsongen nu, fan vad bra det är! 

Inatt blev det inte mycket sömn eftersom fröken Hjördis väckte mig 2 gånger. Hon löper igen så hon går runt och vrålar heela tiden :( Så högt i natt att jag vaknade som sagt .. Ringde till veterinären igår och frågade om det var normalt att en katt löper så tätt inpå, var ju typ i slutet av februari sist? Då berättade hon att en honkatt kan löpa med 2 dagars mellanrum om den vill!! Gissar att det blir långvarigt den här gången då en massa katter börjat springa här utanför nu. Nästa löning ska hon kastreras i alla fall .. Kostar 1140 kr men det är det värt, usch vad jobbigt det är.

Nu ska jag iväg till jobbet, ha en bra dag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback