Sista dagen på 2010

Hejhej.

Guud vad skönt att det här året snart är över. Det har sugit rätt bra .. Fast vissa saker har ju varit bra. Som min flytt till exempel :) Men mer dåligt än bra. Hoppas att 2011 blir mitt år, den här gången har jag lite mer planer än sist. Och jag ska fixa allt ;b

I dag har jag inte gjort så mycket. Vaknade kl halv 11 av att Hjördis la sin tass på min arm då klockan ringde. Hon tyckte väl att det var dags att gå upp :) sötbeby. Då gick jag upp, gav henne mat och sen gick jag till Hemköp och köpte groggvirke och strumpbyxor tills ikväll. När jag kom hem fållade jag upp mina gardiner och nu har jag precis målat naglarna med det supersnygga nagellacket som jag fick av mormor och morfar i julklapp :) Medan det torkar kollar jag på sista avsnittet av PB, säsong 1. Sen har jag säsong 2 som väntar ;b hihi.

Runt halv fyra eller fyra så kommer min bror Roy hit och då åker vi till Ockelbo :) Han skulle ändå dit och ville ha sällskap så då åker jag med honom i stället för att ta tåget, bättre. Så de kommande timmarna ska jag packa ner allt jag ska ha med mig, sen städa ihop här :)

Ikväll kommer det bli så jävla kul! Har bokat taxi som ska hämta mig i natt också annars kommer fylle-Towe somna i nån snöhög och tvärdö eller nå, haha. Så det är skönt att det är klart :)

Ha ett jätteroligt nyår allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback