Nu jävlar får det räcka!

Hej.

Fan vad jag är less på att vara förkyld nu! Den 24 November, på kvällen, började jag känna av att kroppen var svag och så ont i halsen. Typisk feberkänsla, I know it. Sen dess har min förkylning varit som ett lottohjul - nånting nytt varje gång. Först fick jag feber ett par dagar, sen kom halsontet som för övrigt gjorde helvetesont. Sen kom det klassiska, nästäppan. Febern försvann men halsen och munnen (!) blev sämre. Fick afte på tungan och insidan av kinderna, smääärta. Dessutom började mitt högra öga krångla med en lätt ögoninflammation. Sen då det försvann så har halsen bara gjort allmänt ont. Mest på kvällarna och mornarna, det enda som hjälpt är en helvetes massa värktabletter. Vet inte hur många kartor Alvedon jag knaprat i mig? Den här veckan har jag haft fortsatt ont i halsen och igårkväll började näsan strula igen. Så idag har jag varit snorig, nyst och ont i halsen. Då jag sväljer får jag dessutom ont i mitt högra öra :( Är riktigt superförkyld nu ..

NU FÅR DET VÄL RÄCKA? Kasst jävla immunförsvar iaf ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback