Lyckad kväll

Hejhej.

Igår så firade jag min 20-årsdag eftersom jag fyllde i måndags :) Jag serverade välkomstdrinkar till dom första som kom, rosévin. Senare på kvällen slank det in mer folk och det var bara kul. Alla var så gulliga och grattade mig. Fick även njuta av "Ja må hon leva" två gånger ;b skönsång. Runt 22 så plingade det på dörren och då syrran öppnade så står två väktare från Securitas där, hahaha. Fast dom var snälla, bara garva åt oss och sa att vi skulle sänka volymen lite. Det gjorde vi såklart men höjde efter en halvtimme kanske, hihi.

Sen drog vi alla ner på stan, ett gäng först och sen åkte jag och några till efteråt. Vi hade lite problems med att få en gaanska dragen person ur min säng, haha stackarn. Men det gick och vi kom ner på stan :) Jag och Johanna gick före alla i kön och sen inne på HeartBreak så bjöd hon på 2 shottar och 2 groggar, gohjärta! :)

Minns inte så mycket av vad vi gjorde där inne men jag dansa en sväng med syrran, fick en grogg av Tom, minglade (haha), ja som sagt så minns jag inte så mycket. När det var dags för stängning så gick jag till bussen där syrran väntade. 4:an kom aldrig så vi tog 3:an i stället. Sen efter det har jag bara minnesluckor. Min kära syster berättade dock att jag sprang fram till busschauffören och bad henne stanna så vi hoppade tydligen av typ vid Barcelona .. Haha, och på vägen hem så ramla jag omkull. Väl inne i lägenheten ramla jag ihop i hallen, låg och skrek på Mamma att hon skulle sluta rätta böcker, hahahahah!

Jag har, som ni säkert förstår en jääävla baksmälla idag. Är typ döende, men det var värt det! Sååå jävla kul :) Tack alla som kom, och tack för alla presenter! Lägger in bilder på vad jag fick i slutet på veckan då jag är hemma igen. Nu är jag i Hudik eftersom jag ska jobba 3 dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback