Julklappar

Åh vad jag är nöjd med denna julafton. Det var sååå mysigt! Firade med Mamma, Syrran, Ella, Mormor, Morfar och Hjördis :)

I julklapp fick jag:

- en Sodastrem Pure (sååå jävla snygg, ingen billig skitgrej)
- pengar
- typ 7 trisslotter (vinst på 1 av dom, 75 kr)
- en bok
- 2 par långa sockor
- tofflor
- 3 olika set med sängkläder
- 1 mascara
- 1 kajal
- ett rött nagellack
- underkläder
- presentkort på Gina 400 kr
- presentkort på IKEA 300 kr
- en brödrost
- choklad

I julstrumpan, som vi öppnade natten till Julafton fick jag massa olika duschkrämer, shampoo, balsam och en deo :)

Jag har säkert glömt något, men som sagt. Jag är sjukt nöjd med denna julafton! :) Bästa på länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback