Hemma i Gävle

Hejhej.

Ja idag kom jag hem. Inte för att det har gjort något att varit hos Mamma, det har varit helt underbart! Vi såg 4 avsnitt av PB igår, nu kan jag inte tänka på nå annat :O Måste låna alla säsonger av henne då hon kollat klart, hihi.

Jag fick skjuts av Annelie och Thomas hem. Först var dom så snälla och skjutsade Mamma till affären så hon slapp gå med sitt onda ben, sen skjutsade dom hem henne också. Och sen mig och Hjördis till Gävle :) TACK SÅ JÄVLA MYCKET! Och inte begärde hon nå pengar heller, men jag gav ändå :)

Så ja, nu är man hemma. Jag har packat upp alla julklappar och ska väl laga mat snart, men jag måste gå och handla lite först :) I morgon ska jag jobba, sitta extra-vak på Infektion as always ;b 15-22, najsnajs. På fredag kommer min älskade bror Roy och hjälper mig med att sätta upp min snygga vägglampa. Han är världens snällaste :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback