Gjort lite nytta

Hej.

Nu har jag precis dammsugit och storstädat badrummet. Det värsta jag vet är folk som har skitiga badrum, det tyder på dålig hygien. Tänk vad mycket snusk det kan finnas egentligen? Ble. Jag är i alla fall asnoga med att hålla rent i badrummet :)

Tänkte att jag skulle dammtorka överallt också. Sen är det väl dags att börja packa?

- kattbur till Hjördis V
- packa påsen med julklappar V
- packa väska med kläder etc.
- packa väska åt Hjördis

Diska ska jag också göra, vägrar lämna disk innan jag går hemifrån. Sist men inte minst ska jag ta mig en dusch och vänta på att syrran kommer och hämtar oss. Hon har nyss åkt från Hudik så det lär dröja eftersom hon ska lämna av Lillhönis hos Mamma och Rolfie först :) Då hinner jag och Hjördan med en lunch också. Mammas bebis var så söt i morse, kl 8 hoppade hon upp i min säng och sov alldeles vid mitt ansikte, kurrade som bara den <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback