Det ska då krångla

Hej på er!

Haha vad lyckat det blev med den nya bloggen, jag har ju skrivit såå mycket inte sant? Såhär är det. Jag var tvungen att göra en ny mejl för att kunna göra en ny blogg, min gamla mejl var på nå vis kvar på blogg.se fast jag hade avslutat kontot. Och när jag sen ska logga in på nya bloggen, med nya mejlen så går det inte. Det står att den måste verifieras och att ett mejl skickats till min mejl - men kommer jag in på nya mejlen? Nopp. Haha .. Jag har hållt på och skrivit med blogg.se's Kundservice i 4 dagar och nu är det äntligen löst. Dom lyckades till och med ordna så att min riktiga mejl hör till nya bloggen nu, bra!

Så var har Towe gjort sen i söndags då?

I måndags fyllde jag 20 år :) Då kom syrran, Ella, Mormor, Morfar, brorsan, Lindah och deras barn Vera och Nellie. Vi fikade och hade det så mysigt. Synd att en mycket speciell person inte kunde vara med, men hon gav mig ändå världens bästa present. Alla åkte hem runt kl 16 och då la jag mig och vilade eftersom jag åkte på feber och förkylning i torsdags. På tisdagen låg och jag vilade hela dagen, sent på kvällen åkte jag till syrran och var framme i Hudik kl 23.20. Sov på dirr typ och gick upp kl 6 för att jobba :) Sen igår la jag mig rätt tidigt medans sis kollade på tv.

Idag har jag också jobbat 7-16. Gick bra i och med att jag sov så pass mycket, men jävla förkylning att vara envis. Halsen är värst, gör ont låångt ner på tungan precis vid svalget. Jag har provat Strepsils (värdelöst skit), Zyx (funkar ett tag) och idag var jag tvungen att köpa Mucoangin som är rätt bra faktiskt.

It's all for now.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback