Dag 29

Mina ambitioner.

Jag ser mig själv som väldigt ambitiös :) Jag har ju som sagt 3 olika timvikariat, även om det inte är nå fasta jobb så är det väl ändå ganska ambitiöst att slava runt i halva Gävleborg? Haha. Så lite work-aholic är man ju. En bra ambition!

Jag är även bra på;

- att sjunga
- att städa (faktiskt, lite manisk till och med)
- att få folk att skratta
- att reta gallfeber på folk ;p (förmodligen med den här listan också)
- att sminka mig
- att lyssna
- att prata
- att såra (med min ärlighet)
- att stryka
- att brygga kaffe
- att baka äppelpaj
- att inreda
- att gå upp tidigt även om jag la mig sent
- att avsluta saker och ting
- att få som jag vill
- att jobba
etc .. Towe är bra på massor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback