Dag 27 (dag 28 igår)

Min favoritplats.

Det finns 3 ställen jag älskar att vara på.

Det första är hemma hos Mamma i Ockelbo. Det är viktigt för mig att vara med henne så mycket som möjligt. Den som har två föräldrar kan aldrig förstå hur det är att bara ha en. Hon är helt underbar och har alltid gjort ett fantastiskt jobb som Mamma. Dock finns det alltid en rädsla att mista henne, då Pappa dog blev hon dubbelt så viktig. Så att få vara hemma hos Mamma, med henne är min favoritplats nr 1.

Nummer 2 får bli hemma hos mormor och morfar i Hofors. Då man kommer tid slappnar man av så mycket att man blir som ett kolli. Haha :) Det är så skönt, avslappnande att vara där. Man blir hur bortskämd som helst, det är rena terapin att komma dit.

Sist, men absolut inte sämre ställe än nått annat är självklart Marmaris :) Jag kan inte ens sätta ord på hur underbart fantastiskt det var där. Ett riktigt paradis, man undrar ju varför man bor i en igloo halva året då det finns ställen som Marmaris? Underbart är det, helt underbart!

Kommentarer
Postat av: syster

att vara hos syster å lillhönis då?:)

2010-12-29 @ 12:25:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback