Dag 21

Ett annat ögonblick.

Det får handla om Hjördis :)

Runt 15.30 (17/12-10) åkte jag och syrran upp till Sundsvall. Vi hade bestämt att vi skullle möta upp Viktoria och Hjördis på stationen i stället för att ränna runt i stan. Så då vi kom dit mötte vi dom och gick in. När Viktoria skulle flytta över Hjördis var hon påväg att sticka, hon var livrädd stackarn. Under hela resan till Hudik var hon lika och då tog vi tåget vidare mot Gävle. När vi var i Söderhamn började hon slappna av lite och flyttade sig fram i buren.

Då vi kom till Gävle mötte Lindah upp oss som hjälpte mig att bära allt. Vi tog bussen upp till mig sen så var Lindah tvungen att åka igen. Så jag och Hjördis gjorde oss hemmastadda. Jag visade henne lådan ett ex antal gånger men både natten till lördag och söndag hände det en olycka. Lätt hänt :/ Men i natt hörde jag minsann att hon var på lådan, duktig tjej! Ett jätteroligt ögonblick, att få en liten kattbeby :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback