Dag 19

Detta ångrar jag.

Jag ångrar som mest två saker, men försöker se dom som fördelar och vidare möjligheter i mitt liv. Jag ångrar till exempel att jag överhuvudtaget flyttade till Hudiksvall, det är det sämsta val jag gjort i hela mitt liv. Men det kom som sagt något bra av det, jobbet. Jag har världens bästa jobb där uppe och det är jag tacksam för. Sen ångrar jag att jag lyssnat för mycket på vad andra säger, tycker och tänker. Det gör jag inte längre, jag är inte heller den personen som sitter inne med tankar och värderingar utan numera så säger jag precis som jag tycker - och om det sårar? Det skiter jag högtidligt i, sanningen varar längst. Att den sen kan vara smärtsam är ju knappast mitt problem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback