Annandag Jul

Tjing!

Oj vad denna julhelg gick snabbt? Jag som längtat så mycket efter jul och nu är den snart över. Jaja :)

Igår blev det lugnt för min del i alla fall. Satt hemma med Mammsen, det är guld värt nu för tiden ska ni veta. Så idag mår jag toppen, till skillnad från många andra ;) Men det är rätt, man ska supa på juldagen. Jag bangade, I did. Men nu laddar jag dubbelt till nyår i stället, kan bli farligt ;b töhö

Skulle egentligen åkt hem till Gävle idag, Marlene skulle skjutsa mig men vi är båda ganska insnöade där vi sitter. Så i morgon ska vi göra ett försök att ta oss in till Gävle. Så i stället satt vi och pratade resor över telefonen. Marita har hittat superbilliga resor till Marmaris. Vi ska tillbaka i Maj, lääängta! Vi bokar nog redan i slutet på Januari. Inte med Detur den här gången, sämsta någonsin! Längtar så jag kan dö :D Bara den som varit i Marmaris kan fatta vilket paradis det är.

Nu ska jag fortsätta umgås med Mamma. Jag gav henne alla säsonger av Prison Break, 4 säsonger och 1 film. 58 timmar och 58 minuters njutning, fy fan vilken bra serie! Jag och Kristoffer såg på hela kladdet på den tiden då vi var arbetslösa, snacka om att tiden gick :b Så äre, se det vettja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback