Bebismys

Hejsan!

Igår efter att jag och Anna packat ihop en hel del grejer så kom älsklingen och Martin och hämtade mig i Gävle, sen åkte vi mot Sundsvall för att hämta Kristoffers son. På hemresan satt vi i bak och sov, han höll i mitt finger <3 lille!

Vaknade av lite smågnäll i morse, vilket i och för sig var mysigt :) Sen har det blivit mängder med kaffe och så, låg och vilade lite i sängen och då hade jag och T pusskalas medan älsklingen halvsov. Gud så söt ungen är, jag är galen i han! :) Myser och pussas med mig hela tiden, aw. Just nu vilar han och jag glor på tv typ, katten ligger här med + Kristoffer. Vi var nyss och hälsade på Kristoffers farfar, rolig gubbe de ;b Får se vad resten av dagen har att bjuda på :) 

I morgon vankas det begravning också, uscha :/ får även träffa storasyster, det gillas!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback