Tillbaka!

Hejsan!

I måndags gick mitt mobila internet ut efter att ha haft det sen början av 2010 - skönt! Och idag fick jag hem mitt nya, riktiga internet från ComHem :) Trodde inte jag skulle klara av att koppla in det men det visade sig att jag är en naturbegåvning ;) HAHAHAHA! Fick gratis Digitalbox med också som jag kämpat med men den vägrar sammarbeta så jag skiter i det just nu, får ta det i morgon eller något i stället. Som alla andra veckor har jag fullt upp även denna.

måndags: sa upp lägenheten!
tisdags: jobbade 7-14
idag: tvättat och städat
i morgon: jobba 7-13, skriva kontrakt på nya lägenheten, åka til Gävle och möta Anna & Jenny för en fika, återbesök hos veterinären kl 16.00
fredag: jobba på HC 7.30-17.00, åka till Ockelbo & vara med K <3
lördag: gå till Pappas grav, gå på Halloweenfest
söndag: ligga bakfull

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback