Måndag

Hej.

Happ då är det måndag igen, älskar att veckorna bara ruuusar förbi. I morgon får jag veta om killen som kikade på lägenheten ska ha den, han ville det sa han - SÅ JAG HOPPAS! Och jag hoppas han vill flytta in före 1 januari och att tjejen som bor i min blivande lägenhet är villig att flytta på sig då också. Om inte, så löser det sig. Jag har ju både Mamma och min Kristoffer här så :) 

Right now sitter jag och äter en grymt sen frukost, men somnade inte förrens 02.30 igår så då får man sova länge. Vill inte kliva upp ur sängen då gohjärtat ligger där heller, skulle kunna ligga kvar hela dagen .. Meeen jag var dock tvungen att gå upp eftersom jag ska iväg och jobba kl 14. Måste få igång systemet lite innan ^^ Slutar 21.00 ikväll med, då är det raka vägen hem hit igen och bara må hur bra som helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback