Ledig

Hejsans.
Vad skönt det var att få vakna upp en måndag och vara ledig :) Sov så himla bra i natt. Och vaknade kl 10 (!) och eftersom det är lite för sent för min del att äta frukost så ska jag snart dricka kaffe och ta ett par russin i stället. Får försöka äta så lite som möjligt nu då jag är förkyld och inte kan ge 100% när ja ska träna. Det får bli lite promenader och cyklande :) Men lär ju äta för att bli frisk också, lagom är bäst!

Idag ska jag bara ta hand om mig själv tänkte jag. Fixa alla naglar, klippa och måla. Ta ett fotbad och sola! Det kan jag behöva, man blir ju blek snart då solen aldrig är framme mer ;/ skitväder!

hur du än bestämmer dig för att göra så finns jag
vid din sida hela vägen och ser på då du klarar det ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback