Nice day

Hej!

Blev Valbo istället för Gävle idag :) Roger åkte in till sandvik en sväng så gjorde jag och Wilma Köpis ;b Hon blev jättenöjd med allting och det blev jag med, haha. Så himla skönt att man slutat handla på krita, att bara gå in i en affär och betala sen är det klart liksom. Skön känsla :) Katterna (våra 3 underbara) fick kattmynta, nya leksaker, nya matskålar & underlägg och en ny klösbräda som gjorde succé! När vi kom hem hoppade Wilma i sin nya OnePiece som jag köpte åt henne, älsklingen kikade på tv och jag gick över till Marlene på kaffe och cigg :)

Sen blev det en dusch för Wilma och jag bäddade rent åt henne och oss. Nu har jag precis målat klart alla hallmöbler, älsk tog bort och målade fönsterbrädan - allt i vitt! Resultatet får ni i morgon. Är även i nere i tvättstugan, sen ska jag städa en sväng och göra rent plus byta sand i kattlådorna. Har varit en toppendag och morgondagen kommer bli om möjligt ännu mycket bättre! Åååh love life :D

Jobb väntar också såklart, men inte förrens på lördag - skönt ;) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback