Gooooood morgon!

Hej!

Blev rätt sent i natt för fröken Hamberg. Fick sån energi så jag städade till kl 1 ;b Så blev 20,5 vakna timmar för mig! Var nere i tvättstugan 45 minuter och greja, tvätta jackor och allt var det var :)

I morse ringde klockan 7.30, så då gick jag upp och gjorde frukost åt Wilma och så fixade jag håret på henne, så mysigt att ha en tjej att pyssla med :) Igår då vi hämtade henne så klängde hon på mig mer än vanligt och sa att hon saknat mig, sen viskade hon "jag tycker om dig Towe", aw!! Aja sen så packade jag ner böcker och läxan vi gjorde här om dagen i väskan. Sen gjorde jag en termos kaffe åt hjärtat och så åkte Wilma till skolan och älsklingen på jobbmöte :)

Nu tänkte jag ta frukost i lugn och ro, Verum hälsofil, Paulúns supermüsli och linfrön. Sen får det bli en hårdmacka, frukt och kaffe, mums!

Trackback