Nervööös

Hej!

Sorry att jag inte skrivit på skitlänge men influensan gjorde mig tvärslut, sen har det varit jobb, påsk a - you name it.

Idag var i alla fall sista jobbdagen på 2 veckor!! Sjukt det kommer kännas att vara hemma så länge :( And why? Lika bra att kläcka nyheten innan folk börjar snacka, eller det gör dom väl redan ;)

I morgon ska jag göra en bröstförstoring. Förvånad över vilken feedback jag fått, men faktiskt tycker dom flesta att det är roligt för mig :) Vissa har frågat varför. Ja, varför? För att jag inte är nöjd med en liten B-kupa, jag tycker det är fint med stora bröst, att vara kvinnlig - det är sexigt och vackert. Är sjukt nervös ikväll, knappt brytt mig innan men nu så. Ska snart gå ner och ta mig en härlig (not) Descutan-dusch. Blir en i morgon också, ble. Men först ska vi bädda rent i sängen. Sterilt hej! Frågor? Synpunkter? Feel free ;b

Trackback