Hej vilken dag!

Tjenis!

Idag efter kl 10 gick jag till Ockelbo Gårdar och skrev kontakt för nya lägenheten :) Jippie! Sen drog jag hem och kikade lite "Skilda Världar" ofc ;b Efter det blev det dusch och fix innan jobb 14.00-21.15. När jag kom dit fick jag schemat i min hand, 19 pass á 141,5 timmar - jaaaa! Grymt bra :) Gick toppen på jobbet som alltid.

När jag slutat cyklade jag hem till finaste Denise, det bjöds på kaffe. När vi skulle ta en cigg ute på altanen så var jag suuuperblond, tände ciggen från fel håll! Det märkte jag då det smakade äckel och halva filtret var upprökt ;) Haha fy fan! Men det var jävligt mörkt ute .. Sen blekte jag slingor på bönan, blir nog bra ;) Nu är jag hemma och ska ta en macka + min älskade serie!

Igår satt jag och Mamma och kikade på gardinstänger :) Så hon beställde massa åt mig och så ska jag få välja gardiner plus porslin också, tack Mami!

Trackback