Lööördag

Hejhejhejhej.

Åh vad skönt att helgen snart är över, har så mycket roligt som väntar i veckan! På måndagkväll ska jag tvätta (ja, det är kul!), tisdagen ska jag och Marlene in till Gävle för jag ska till frissa, sen blir det att handla julpynt på Rusta, ÖB, Dollar - you name it! Efter det åker vi vidare till IKEA där jag ska handla gardinstänger, meeeed meeera. It's gonna be so funny ;b Onsdag har jag inga planer, men blir säkert jobb sen ska jag storstäda eftersom på torsdag så fyller jag, ihihihihiihhi! På fredag blir det brakfest här med 13-14 tjejer som ska fira att jag fått en sån fin lägenhet och att jag fyllt år, jävlar vad roligt det ska bli :) 

Nåväl, jobbade både igår och idag. Skulle jobbat till kl 16 idag men var uppe till 02.30 inatt pga massa mys (hihohahe) så jag var så jävla trött och gick hem kl 14. Eller jag gick hem till Mami och somnade på soffan tills hon hade lagat klart käket, som jag åt med henne och Rolf :) Sen skjutsade hon hem mig. Just nu sitter jag och röker och tar nått glas vin, jobbar ju kväll i morgon så då är det lugnt. Dessutom är det fan så mycket roligare att städa med ett vinglas i handen ;) Musiken är hög och jag är glad, brare! I natt hoppas jag på mys, eller snusk - det är vilket som! Hejs ;) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback