Födelsedag & uppdatering

Tjingelingen!

Nu var det ett tag sen jag skrev så tänkte jag skulle komma med en ordentlig update och massa bilder :)

I tisdags var jag ledig så då åkte jag och Marlene in till Gävle. Jag storhandlade saker på Rusta och Dollar, var till frissan (gjorde mig superfin i håret, provade att locka och jävlar vad fint det blev), köpte produkter där, in på H&M och köpte nytt smink och käkade. Sen for vi till Valbo och jag gick lös utav bara fan, fast jag sa att "här får det inte bli så dyrt", hm ja visst ;) Packade bilen full och vi hade väl plats så vi kom in och ut men inte mycket mer, polackbilen - hahah! Åkte in till Gävle till kl 13 och var hemma i Ockelbo igen vid 20, låång dag. Hämtade ut min nyårsklänning också, var tvungen att prova den och jävlar så bra den satt! Den ska jag ha på mig i morgon också ;p

I onsdags så jobbade jag 7.00-13.00 sen gick jag upp på Ica och mötte Rolf, köpte mat och sen skjutsade han hem mig. Då satte jag igång att måla klart hallen (ja, jag har sagt det tusen gånger, men bytte färg haha), städade som en idiot sen somnade jag hos gobiten. 

Vaknade i morse (torsdag), världens bästa uppvaknande kan jag säga - åh! Men mer säger jag inte, hemlis hihi. Var hemma runt 11 och då målade vi hallen en sväng till, sen så storstädade jag ännu en gång innan jag tog en dusch och snyggade till mig lite. Vid kl 16 så kom Mamma, Rolf, Mormor och Morfar och firade min 22-årsdag, supermys! Fick presentkort på Önska, pengar och massa blommor :) När alla åkt så gjorde jag mat och kollade på Prison Break innan jag kilade iväg en sväng och till slut hamnade hemma hos Jonas och Marlene. Tog cigg, kaffe och pratade. Sen fick vi för oss att ta hem tvbänken till mig som jag fått av dom, eftersom den inte fick plats i bilen så tog vi spännband och spännde fast den på boben ;b Så där gick vi, jag och Marlene i snön som två idioter! Tror jag aldrig skrattat så mycket! Marlene trodde hon var skitstark (och smart) då hon tog ett redigt tag i snöret och tog utav bara fan för att få fart, snöret gick av så det fick bli blårep istället ;) HAHAHA! Men men, det blev himla fint här i alla fall. Min födelsedag har varit toppen! Och i morgon är det fest som gäller, då kommer alla mina favorittjejer hit och firar mig - usch vad fulla vi ska bli ;) 

Slänger in lite blandade bilder, hur det ser ut i lägenheten nu, mitt hår, ah - u name it! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback