Dumma app

Hejsans!

Idag skrev jag ett lååångt och utförligt inlägg om hur min dag skulle se ut. Men all text försvann såklart och kvar blev bilden, aja ..

Var i alla fall upp klockan 06.00 i morse och en stund senare så plingade min kära granne och barndomsvän Annelie på dörren så begav vi oss ut på en pw i morgonkylan, men skönt var det.

När jag kom hem så åt jag frukost sen dööök jag ner i sängen och sov till kl 12, tihihi. JAG ÄR LEDIG OCH DÅ FÅR JAG! Lite ångest bara .. Men jag började måla mer i hallen, slet ner hatthyllan (för där ska tapetseras), dammsög golven och soffan samt skurade. Men mitt i allt städande lyckades jag stöka ner :s Så det enda som ser bra ut just nu är golven. Nåväl ..

Vid 17.30 cyklade jag hem till älskade Mami som bjöd mig på pannkisar. Vi fick en smärre chock då vi fann det vi fann på köksbordet, men vad det var låter jag vara osagt, för allas skull .. HAHAHAHA, jisses! Vi åt, vi pratade och vi skrattade som bara vi kan. Älskade Mamma <3 När jag var klar där så cyklade jag vidare till kära Denise (ni vet hon som alltid luktar fis) och drack coffee, snackade skit om folk och blossade utan dess like. Mycket trevligt, tycker jag.

Nu är jag hemma, ska precis göra ett test på körkortsteorin. Sen jävlar ska jag plocka i ordning här, ahreskajag! Sen, sen, sen, SEN väntar Prison Break! :D Skiter i om jag blir vaken hela natten, jag ska se massor. Känner mig halvt speedad nu (därav detta pisslånga inlägg) och ska göra kaffe dessutom så här är man piggelin alltså! Pretty awesome, ohyeah. Okej, nu räcker det - hejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback