Söndags & igår!

Hej!

Här kommer en liten update.

I söndags vaknade jag på morgonen och kände mig halvklen, värre blev det under dagen på jobbet. När jag slutade kl 16 så började jag gå hemåt för att K slutade senare och jag orkade inte vänta, hann gå en halvmil innan vi möttes, så då fick man en promenad också :) På kvällen ordnade Kristoffer en grillmiddag för mig, Monica och Micke. Var asgott och supertrevligt!

Igår kväll försvann febern jag hade kvällen innan men förkylningen satt kvar. Bella kom över så vi groggade, spelade ölspel, rökte vattenpipa och skratta som 2 idioter! Jag fick ett samtal från Frank (Tele2 fåret) som ställde massa frågor, typ om min Mamma var här, om jag har ett kylskåp eller om jag gillar att dansa. Han pratade på engelska ofc så jag svarade snällt på allt, hahahaha! Vi förstod ju att nån drev med oss så då jag ringde upp Kristoffer och där hörde man bara världens asgarv! Han och Bengan var bovarna ;b

Haha! Var en rolig Valborg i alla fall :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback