Godnatt hos Hedman/Hamberg

Nu är det dags att krypa ner i sängen :) Mår mycket bättre nu, behövde verkligen vila. Hade fruktansvärd yrsel igårkväll och inatt, var nog det som utlöste febern.

Vi ska duscha nu sen lägga och i sängen, slå på tvn och kolla på "Tre Kronor" :D Så glad att min älskling också gillar nån av mina serier, haha. Sallie ska vi också ha med oss såklart :) Omöjligt att inte ha henne i sängen. Första natten somnade hon på sin bädd som ligger nedanför sängen vid min sida, men efter morgonkissen kl 04.40 så tog jag upp henne och sen dess har hon sovit med oss :) Vårat älskade lilla hjärta! <3

https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-2/2353072/images/2012/pic_201962626.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback