Hem!

Hej.

Idag har också varit en sån där skitbra dag :) Gick upp kl 05.30, fixade mig och åt frukost sen traskade jag iväg till jobbet. Allt gick smidigt och gamlingar var på rätt bra humör :)

Slutade kl 13, då gick jag och solade 25 minuter sen vidare hem till Mamma för att byta om till träningskläder. Också powerwalkade jag och joggade en runda på 5 km. Snabbt hem och duscha och så åt jag lite grönsaker till middag innan det var dags för jobb igen, 16-21. Hade haft ont i magen hela dagen men när jag kom dit då så blev det värre. Hade jordens magkatarr :/ Fick Andapsin och den verkade ca 1,5 timme senare och sen var det bra :)

Nu sitter jag i bilen med min älskade Kristoffer! Guuud vad jag saknat honom alltså. Mys-mode on då vi kommer hem, ska kyssa, smeka och snuska allt vi kan! Yäh ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback